• 12-02-2009, 22:49:04
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    canavarinfo cigiyle bir ilgin var mı
  • 13-02-2009, 00:21:23
    #20
    @canavarinfo:
    senin resim güzelmiş usta..
  • 13-02-2009, 16:16:16
    #21
    shaltr.com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    canavarinfo cigiyle bir ilgin var mı
    niye sordun?
  • 13-02-2009, 18:09:19
    #22
    Mac kullanan yokmu aranızda? Mac e geçin rahat edin
  • 13-02-2009, 18:11:51
    #23
    moredomain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mac kullanan yokmu aranızda? Mac e geçin rahat edin
    pc desteklese geçecemde desteklemiyor ki
  • 13-02-2009, 18:13:09
    #24
    moredomain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mac kullanan yokmu aranızda? Mac e geçin rahat edin
    Bedavamı
  • 13-02-2009, 19:54:09
    #25
    Üyeliği durduruldu
    canavarinfo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niye sordun?
    Verdiğin resimde cigiyle ilgili bi klasör var
  • 13-02-2009, 19:56:44
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Gayet temiz bir masaustu

    Pis kullanıma karsıyım
  • 14-02-2009, 02:36:55
    #27
    Üyeliği durduruldu
    bende eksik kalmıyım ve yatayım yarın bayram :P git kahvaltı yap sinema vs derken çok yorulcazz herkeze iyi geceler