• 26-02-2022, 02:54:21
    #19
    Bir sene önce Kuveyt’teydim. Bozuk paralarına fils diyorlar. 100 fils bulmuştum yerde. O zamanlar 2.5₺ ediyordu. Top oynayan çocuklara vermiştim, ne günlerdi 😄
  • 26-02-2022, 03:04:38
    #20
    Küçükken mahallede yerde 4 adet 50 TL bulduk ama nasıl seviniyoruz neyse topluca gittik yedik mahallede 10-15 kişi bir sürü şey almıştık. Sonra mahalleye polis geldi tam para bulduğumuz yere gece hırsızlık olmuş ve mahalleden birisinin yüklü bir şekilde parasını çalmışlar bizde o an oraya gidip yerde 4 adet 50 TL bulduk dedik polis nerde felan diyince harcadığımızı söyledik sağolsun paraları çalınan abla birşey dememisti tabi hirsizda çok çabuk bulundu felan böyle bir anı yaşadık sonra zaten bulunca saklayıp cuma günleri cumaya gidince oradaki kutuya atıyordum.
  • 26-02-2022, 03:21:30
    #21
    Yerde para bulursam almıyorum. Alırsam da direkt camiiye veriyorum. Yaşanılan acı bir tecüre ile yerdeki paraları almama, alırsam da camiiye verme kararı aldım.
  • 26-02-2022, 03:30:11
    #22
    LOTUSLİSANS.COM
    Hocam yere para düşüren o hıyarlardan biri benim. Düşüre düşüre bi kaldığım için son bikaç yıldan beri karta geçtim. Hatta geçen seneden beri kart da almamaya calısıyorum kaybettiğim için. Nfc ye geçtim max 20 nakit bulunduruyorum
  • 26-02-2022, 05:30:48
    #23
    Bugün buldum. Oda cebimden düşen 10tl imiş.
  • 26-02-2022, 08:13:38
    #24
    Sadece kredi kartı bulmuştum, kullanayım dedim bi baktım skt si geçmiş...
  • 26-02-2022, 09:30:32
    #25
    En son 10₺ bulmuştum bulduğum gün elektrik faturasınin parasını kaybettim.
  • 26-02-2022, 09:35:38
    #26
    hocam bu yerden para bulma işleri 2015 ten sonra bıçak gibi kesildi o yıldan beri yerde para felan yok
  • 26-02-2022, 11:22:47
    #27
    para oldu coin, artık bulamazsınız.bir süre sonra böyle bozuk cüzdanlar buluruz anca