• 26-02-2022, 11:40:10
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    en son 50 tl bulmuştum ama baya zaman oldu
  • 26-02-2022, 11:47:04
    #29
    Üyeliği durduruldu
    2 ay önce 60 tl buldum. Baktım en yakın yer marketçi gidiyim ona söyliyim dedim düşüren oldu mu diye.. adama söyledim hiç paramı düşüren oldu mu diye evet dedi az önce geldi ne kadar dedim 20 tl dedi.. pek güven vermesede al abi dedim 60 tl sahibi gelirse verirsin gelmezse 60 tl değerinde bir şeyler ihtiyacı olanlara dağıtırsın dedim ve gittim.
  • 26-02-2022, 12:54:43
    #30
    Üsküdar metro-marmaray dan inerken merdivenleri geçtim güvenliğin az ilerisinde yerde 2000 gördüm gördüğümüde farketmediler, gidip onlara teslim ettim onlarda yemiştir zaten coktan
  • 26-02-2022, 13:16:54
    #31
    geçenlerde 65₺ para buldum, kızımla beraber ederince salam aldık evde rendeledik, sokak kedileri yedi biz mutlu olduk
  • 26-02-2022, 13:25:33
    #32
    bozuk para bulmayı seven varsa yaz ayları için bunu önerebilirim

    eski paralar da çıkabiliyor suyun içinden veya kumdan




  • 26-02-2022, 13:58:45
    #33
    Bir keresinde akşam evime giderken yerde 5 tl buldum, sevindim aldım attım cebe. 2 adım attım baktım hemen ileride 10 tl var, onu da aldım 3,5 adım daha attım baktım yerde 50 tl ve 20tl yanyana onları da aldım attım cebe Birisi düşüre düşüre gitmiş sanırım, düşüren için üzgünüm sahibini bulmam imkansız o yüzden yedim gitti.
  • 26-02-2022, 14:57:49
    #34
    milletin parası olmadığından nakit taşıyan yok ..

    belki kredi kartı bulursun.
  • 26-02-2022, 15:18:29
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2 sene önce falan denizde yüzerken 20 tl bulup yanımdakilere dondurma ısmarlamıştım, ondan sonra bulamadım hiç
  • 26-02-2022, 17:27:18
    #36
    Yerde para bulmak benim için bir anlam ifade etmiyor. Çünkü bulduğum parayı kaybeden kişinin hayrına bir yerlere veriyorum.