Yerde Para Bulan Varmı?
38
●1.680
- 26-02-2022, 02:54:21Bir sene önce Kuveytteydim. Bozuk paralarına fils diyorlar. 100 fils bulmuştum yerde. O zamanlar 2.5₺ ediyordu. Top oynayan çocuklara vermiştim, ne günlerdi 😄
- 26-02-2022, 03:04:38Küçükken mahallede yerde 4 adet 50 TL bulduk ama nasıl seviniyoruz neyse topluca gittik yedik mahallede 10-15 kişi bir sürü şey almıştık. Sonra mahalleye polis geldi tam para bulduğumuz yere gece hırsızlık olmuş ve mahalleden birisinin yüklü bir şekilde parasını çalmışlar bizde o an oraya gidip yerde 4 adet 50 TL bulduk dedik polis nerde felan diyince harcadığımızı söyledik sağolsun paraları çalınan abla birşey dememisti tabi hirsizda çok çabuk bulundu felan böyle bir anı yaşadık sonra zaten bulunca saklayıp cuma günleri cumaya gidince oradaki kutuya atıyordum.
- 26-02-2022, 03:21:30Yerde para bulursam almıyorum. Alırsam da direkt camiiye veriyorum. Yaşanılan acı bir tecüre ile yerdeki paraları almama, alırsam da camiiye verme kararı aldım.
- 26-02-2022, 03:30:11Hocam yere para düşüren o hıyarlardan biri benim. Düşüre düşüre bi kaldığım için son bikaç yıldan beri karta geçtim. Hatta geçen seneden beri kart da almamaya calısıyorum kaybettiğim için. Nfc ye geçtim max 20 nakit bulunduruyorum
- 26-02-2022, 09:35:38hocam bu yerden para bulma işleri 2015 ten sonra bıçak gibi kesildi o yıldan beri yerde para felan yok


