Hocam yere para düşüren o hıyarlardan biri benim. Düşüre düşüre bi kaldığım için son bikaç yıldan beri karta geçtim. Hatta geçen seneden beri kart da almamaya calısıyorum kaybettiğim için. Nfc ye geçtim max 20 nakit bulunduruyorum