Küçükken mahallede yerde 4 adet 50 TL bulduk ama nasıl seviniyoruz neyse topluca gittik yedik mahallede 10-15 kişi bir sürü şey almıştık. Sonra mahalleye polis geldi tam para bulduğumuz yere gece hırsızlık olmuş ve mahalleden birisinin yüklü bir şekilde parasını çalmışlar bizde o an oraya gidip yerde 4 adet 50 TL bulduk dedik polis nerde felan diyince harcadığımızı söyledik sağolsun paraları çalınan abla birşey dememisti tabi hirsizda çok çabuk bulundu felan böyle bir anı yaşadık sonra zaten bulunca saklayıp cuma günleri cumaya gidince oradaki kutuya atıyordum.