2 ay önce 60 tl buldum. Baktım en yakın yer marketçi gidiyim ona söyliyim dedim düşüren oldu mu diye.. adama söyledim hiç paramı düşüren oldu mu diye evet dedi az önce geldi ne kadar dedim 20 tl dedi.. pek güven vermesede al abi dedim 60 tl sahibi gelirse verirsin gelmezse 60 tl değerinde bir şeyler ihtiyacı olanlara dağıtırsın dedim ve gittim.