Bir keresinde akşam evime giderken yerde 5 tl buldum, sevindim aldım attım cebe. 2 adım attım baktım hemen ileride 10 tl var, onu da aldım 3,5 adım daha attım baktım yerde 50 tl ve 20tl yanyana onları da aldım attım cebe Birisi düşüre düşüre gitmiş sanırım, düşüren için üzgünüm sahibini bulmam imkansız o yüzden yedim gitti.