• 24-02-2022, 14:52:50
    #10
    100 lira teklif veriyorum hemen iyi geceler yazıyor sonra 50 tl den yapıyım diyorum forumdan biri ücretsiz aldı işi diyor acil diyordu iş hayla yapılmamış ters köşe yapıcam ama aralarında bir trade gönderme olsun nasıl reportlayacam böyle kahkaha ata ataa
  • 24-02-2022, 14:53:10
    #11
    SEO Expert
    artık r10'da bir şey satamazsın, anca 20 liraya backlink paketi, 15 liraya ahrefs, 5 liraya tanıtım yazısı satarsın.
  • 24-02-2022, 14:54:39
    #12
    ........
  • 24-02-2022, 14:59:06
    #13
    al bu dersleri kendin tasarımcı yazılımcı ol

    https://www.r10.net/dijital-alisveri...isini-kur.html
  • 24-02-2022, 14:59:07
    #14
    Web Tasarım ve Yazılım
    Modal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalancıyı yatırıp bir şey yapmıyorlar ya ne güzel havadan atıp tutuyor 1 aydır uğraşıyor dediği konuyu 22 sinde açmışım interstaller filmindeki galakside yaşıyor arkadaş 1 ay ona 2 güne geliyor

    Neden üstüne alındın ki hocam?
    İsim vermedim bişi yapmadım
    Kalp kırdıysak affola..
    Ben durumu özetledim isim vermeden, sen geldin üstüne alındın ne diyim.
    Ayrıca tek değilsiniz. En az 3 kişi gösterebilirim sizin gibi.

    Gereksiz alınganlık yapıp üzülmeye, kalp kırmaya değmez. Hayat kısa tüm bunlar için.
    Eğlenmenize bakın
  • 24-02-2022, 15:01:03
    #15
    @bostanci96; Kusura bakmayın hocam iş gerginliğinden zaten sinirliydim engeli de o yüzden attım engel listem bu zamana kadar 0 dı sert tepkim için kusura bakmayın mesajı tekrardan okuyunca baya sert tepki vermişim
  • 24-02-2022, 15:04:20
    #16
    noy
    Üyeliği durduruldu
    bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir de şey var 50-100 tl ye satış hakları ile yazılım almaya çalışanlar
    Bu mesajınızdan biraz alındım, biraz da kırıldım.
    Lakin bana 80 yazılımı satış hakları ile 400₺ derseniz ben de buna w.rez derim
  • 24-02-2022, 15:24:11
    #17
    Web Tasarım ve Yazılım
    noy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu mesajınızdan biraz alındım, biraz da kırıldım.
    Lakin bana 80 yazılımı satış hakları ile 400₺ derseniz ben de buna w.rez derim
    Hocam yazılımlar php 5.6 ile yazılı. Ben o günde size gerekli açıklamayı gerekli şekilde yazdım. Güncel olmadığı için uyguna verdiğimi belirttim.

    Evet kırılıp darabilirsiniz ancak aklı başında hiç kimse kendi emeklerini bu denli ucuza satış hakları ile devretmez. Sizde bunu anlamıyorsunuz.
    Hem istiyorsun orjinal olsun hem istiyorsun ucuz olsun 😂 Türkiyede yaşadığınızı unutuyorsun.
  • 24-02-2022, 15:28:10
    #18
    noy
    Üyeliği durduruldu
    bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yazılımlar php 5.6 ile yazılı. Ben o günde size gerekli açıklamayı gerekli şekilde yazdım. Güncel olmadığı için uyguna verdiğimi belirttim.

    Evet kırılıp darabilirsiniz ancak aklı başında hiç kimse kendi emeklerini bu denli ucuza satış hakları ile devretmez. Sizde bunu anlamıyorsunuz.
    Hem istiyorsun orjinal olsun hem istiyorsun ucuz olsun 😂 Türkiyede yaşadığınızı unutuyorsun.
    Ahahaha. Süper açıklama, lakin bilip bilmeden konuşuyorsunuz. Yaklaşık 7 8 kişi yazdı bunun için demek ki satılabiliyormuş değil mi. Lakin sizin gibi "ben satış hakları ile devraldım 80 yazılımı 400₺ye veririm" diye konuşup w.rez yazılımları satış hakkıyla vermeye çalışıp hem de 'devraldım' diyip işten sıyrılmaya çalışan başka biri görmedim.

    Konuda bana yönelik kötü konuşma yaptığınız için moderatörlere bildiriyorum, sizi de engelliyorum. Umarım w.rez yazılımları birine "satış hakkı ile" satabilirsiniz, iyi forumlar.