Modal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yalancıyı yatırıp bir şey yapmıyorlar ya ne güzel havadan atıp tutuyor 1 aydır uğraşıyor dediği konuyu 22 sinde açmışım interstaller filmindeki galakside yaşıyor arkadaş 1 ay ona 2 güne geliyor

Neden üstüne alındın ki hocam?
İsim vermedim bişi yapmadım
Kalp kırdıysak affola..
Ben durumu özetledim isim vermeden, sen geldin üstüne alındın ne diyim.
Ayrıca tek değilsiniz. En az 3 kişi gösterebilirim sizin gibi.

Gereksiz alınganlık yapıp üzülmeye, kalp kırmaya değmez. Hayat kısa tüm bunlar için.
Eğlenmenize bakın