100 lira teklif veriyorum hemen iyi geceler yazıyor sonra 50 tl den yapıyım diyorum forumdan biri ücretsiz aldı işi diyor

acil diyordu iş hayla yapılmamış ters köşe yapıcam ama aralarında bir trade gönderme olsun nasıl reportlayacam böyle kahkaha ata ataa