bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yazılımlar php 5.6 ile yazılı. Ben o günde size gerekli açıklamayı gerekli şekilde yazdım. Güncel olmadığı için uyguna verdiğimi belirttim.

Evet kırılıp darabilirsiniz ancak aklı başında hiç kimse kendi emeklerini bu denli ucuza satış hakları ile devretmez. Sizde bunu anlamıyorsunuz.
Hem istiyorsun orjinal olsun hem istiyorsun ucuz olsun 😂 Türkiyede yaşadığınızı unutuyorsun.
Ahahaha. Süper açıklama, lakin bilip bilmeden konuşuyorsunuz. Yaklaşık 7 8 kişi yazdı bunun için demek ki satılabiliyormuş değil mi. Lakin sizin gibi "ben satış hakları ile devraldım 80 yazılımı 400₺ye veririm" diye konuşup w.rez yazılımları satış hakkıyla vermeye çalışıp hem de 'devraldım' diyip işten sıyrılmaya çalışan başka biri görmedim.

Konuda bana yönelik kötü konuşma yaptığınız için moderatörlere bildiriyorum, sizi de engelliyorum. Umarım w.rez yazılımları birine "satış hakkı ile" satabilirsiniz, iyi forumlar.