Bu mesajınızdan biraz alındım, biraz da kırıldım.
Lakin bana 80 yazılımı satış hakları ile 400₺ derseniz ben de buna w.rez derim
Hocam yazılımlar php 5.6 ile yazılı. Ben o günde size gerekli açıklamayı gerekli şekilde yazdım. Güncel olmadığı için uyguna verdiğimi belirttim.
Evet kırılıp darabilirsiniz ancak aklı başında hiç kimse kendi emeklerini bu denli ucuza satış hakları ile devretmez. Sizde bunu anlamıyorsunuz.
Hem istiyorsun orjinal olsun hem istiyorsun ucuz olsun 😂 Türkiyede yaşadığınızı unutuyorsun.