• 19-02-2022, 17:59:21
    #1
    Merhabalar,
    Konu başlığı dikkat çeksin diye yazdım, farklı bir amacı yok.

    Bugün işim vardı araçla çıktım evden araba pisti yıkayayım dedim. Bu arada araç ekonomik sınıf tam bir aile aracı Renault Megane 2 1.5 dCi.
    Girdim benzinlikte siyah renkte, spoileri olan (TR şartlarında alınması güç bir araç spor araç) karşıladı beni, sürücüsü 18 yaşında birisi...
    Neyse sıra beklerken bakıyorum araca harbi gayış, süren kişi egosunu tatmin etmek amaçlı instagram adresini kelebek camına yazmış..

    Dur takip edeyim bakayım TR şartlarında nasıl almış dedim, o sırada sıra beklerken ufak bir gösteri düzenledim orada 3 pedal yaptık, izliyor arkadaşlar


    O sırada iç sesim "Arabanın hakkını veremiyorsan niye biniyorsun?"
    Biz 50 milyar verip çürüklü Tofaşlara binmeye devam vesselam...


    Neyse sonra attım istek bakar çıkarım takipten dedim kendi bana benzilikteki Meganeli çocuk sen miydin diye yazmış dedim evet TR şartlarında nasıl aldın diyecektim fakat Yunanistanlıymışsın dedim.

    Bu da böyle bir anımdır, para yanlış kişilerin elinde...
  • 19-02-2022, 18:01:19
    #2
    Tamamen bos bi konu
  • 19-02-2022, 18:01:20
    #3
    Konu nereye varacak diyorum ben de 5 dk içinde kişinin tüm analizini yapmışsınız tebrik ederim
  • 19-02-2022, 18:02:38
    #4
    Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamen bos bi konu
    50 milyara Tofaşlara binmeye devam o zaman


    Lifent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu nereye varacak diyorum ben de 5 dk içinde kişinin tüm analizini yapmışsınız tebrik ederim
    Teşekkürler.
  • 19-02-2022, 18:04:24
    #5
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 milyara Tofaşlara binmeye devam o zaman




    Teşekkürler.
    Ben 50 bine tofasa binmiyorum. Kıskançlık edip adamın instagram adresine kadar yazan sensin , herkesin başına gelebilecek trafikte bu tarz sahis ve araçları gorebilcek durumdayken 50000 kelime yazıp olayı büyüten sensin dostum.

    Neden r10da böyle konular açıyorsunuz?
  • 19-02-2022, 18:05:41
    #6
    Ne anlamamız gerekiyor Türkiye’de yaşayan biri spor araba binemiyor mu 🙄

    Öyle birşey yok arkadaşlar binen öyle bir biniyor ki türkü yunanlısı yok bunun.
    Ek olarak bu konuyu ekonomiyle bağdaştırmak istemiş arkadaş ama saçma sapan bir hale sokmuş.

    ( ekonominin iyiliğinden kötülüğünden bahsetmiyorum. Bu durumun gayet normal olduğundan gelir durumuyla alakalı bir durumun mevcut olduğu türkü Yunan’ı olmasıyla pekte alakası olmadığını düşündüğümü anlatmak istiyorum.)
  • 19-02-2022, 18:06:39
    #7
    Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 50 bine tofasa binmiyorum. Kıskançlık edip adamın instagram adresine kadar yazan sensin , herkesin başına gelebilecek trafikte bu tarz sahis ve araçları gorebilcek durumdayken 50000 kelime yazıp olayı büyüten sensin dostum.

    Neden r10da böyle konular açıyorsunuz?
    1. si 50 bine Tofaşa binmiyor olabilirsin, belki daha iyisine biniyorsun belki de aracın hiç yok fakat ülkenin ekonomik durumundan bahsediyorum.
    Ek olarak Instagram'dan yazan ben değilim kendisi...

    Sport bir aracı trafikte nerde görebiliyorsun New York'ta mı yaşıyoruz Allah aşkına?
    Ek olarak bu konuyu buraya açmak için size sormayacağım, MaxiGeyik başlık beğenmiyorsanız girmezsiniz olur biter.
  • 19-02-2022, 18:08:19
    #8
    ElinSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne anlamamız gerekiyor Türkiye’de yaşayan biri spor araba binemiyor mu 🙄

    Öyle birşey yok arkadaşlar binen öyle bir biniyor ki türkü yunanlısı yok bunun.
    Ek olarak bu konuyu ekonomiyle bağdaştırmak istemiş arkadaş ama saçma sapan bir hale sokmuş.
    Binen biniyor zaten anlatmak istediğim araç TR'de 450-500 milyar, kendi ülkelerinde kaç birim bilmiyorum ama olsa olsa 50.000 birimdir diye düşünüyorum bizde o paralara Tofaşlara biniyoruz...
  • 19-02-2022, 18:09:50
    #9
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. si 50 bine Tofaşa binmiyor olabilirsin, belki daha iyisine biniyorsun belki de aracın hiç yok fakat ülkenin ekonomik durumundan bahsediyorum.
    Ek olarak Instagram'dan yazan ben değilim kendisi...

    Sport bir aracı trafikte nerde görebiliyorsun New York'ta mı yaşıyoruz Allah aşkına?
    Ek olarak bu konuyu buraya açmak için size sormayacağım, MaxiGeyik başlık beğenmiyorsanız girmezsiniz olur biter.
    Kardeş insanlar geneld3 yüz yüze konuşamaz asosyal olduğu için fakat derdini yazarak daha iyi anlatir hatta çoğu filozof kesilir. Sen yazarakta anlatamiyosun sen çorumda mi yazıyosun? Bende bursadayim gel merkeze sana 10 araçtan biri spor olsun. Boş yapma. Yanıtta verme bidaha
    Ekonomiden bahsetmiyosun kiskancliktan bahsediyosun. Eminim sen her bmw geçtiğinde vay ana.... diyosundur