ElinSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne anlamamız gerekiyor Türkiye’de yaşayan biri spor araba binemiyor mu 🙄

Öyle birşey yok arkadaşlar binen öyle bir biniyor ki türkü yunanlısı yok bunun.
Ek olarak bu konuyu ekonomiyle bağdaştırmak istemiş arkadaş ama saçma sapan bir hale sokmuş.
Binen biniyor zaten anlatmak istediğim araç TR'de 450-500 milyar, kendi ülkelerinde kaç birim bilmiyorum ama olsa olsa 50.000 birimdir diye düşünüyorum bizde o paralara Tofaşlara biniyoruz...