50 milyara Tofaşlara binmeye devam o zaman
Teşekkürler.
Ben 50 bine tofasa binmiyorum. Kıskançlık edip adamın instagram adresine kadar yazan sensin , herkesin başına gelebilecek trafikte bu tarz sahis ve araçları gorebilcek durumdayken 50000 kelime yazıp olayı büyüten sensin dostum.
Neden r10da böyle konular açıyorsunuz?