SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. si 50 bine Tofaşa binmiyor olabilirsin, belki daha iyisine biniyorsun belki de aracın hiç yok fakat ülkenin ekonomik durumundan bahsediyorum.
Ek olarak Instagram'dan yazan ben değilim kendisi...

Sport bir aracı trafikte nerde görebiliyorsun New York'ta mı yaşıyoruz Allah aşkına?
Ek olarak bu konuyu buraya açmak için size sormayacağım, MaxiGeyik başlık beğenmiyorsanız girmezsiniz olur biter.
Kardeş insanlar geneld3 yüz yüze konuşamaz asosyal olduğu için fakat derdini yazarak daha iyi anlatir hatta çoğu filozof kesilir. Sen yazarakta anlatamiyosun sen çorumda mi yazıyosun? Bende bursadayim gel merkeze sana 10 araçtan biri spor olsun. Boş yapma. Yanıtta verme bidaha
Ekonomiden bahsetmiyosun kiskancliktan bahsediyosun. Eminim sen her bmw geçtiğinde vay ana.... diyosundur