Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 50 bine tofasa binmiyorum. Kıskançlık edip adamın instagram adresine kadar yazan sensin , herkesin başına gelebilecek trafikte bu tarz sahis ve araçları gorebilcek durumdayken 50000 kelime yazıp olayı büyüten sensin dostum.

Neden r10da böyle konular açıyorsunuz?
1. si 50 bine Tofaşa binmiyor olabilirsin, belki daha iyisine biniyorsun belki de aracın hiç yok fakat ülkenin ekonomik durumundan bahsediyorum.
Ek olarak Instagram'dan yazan ben değilim kendisi...

Sport bir aracı trafikte nerde görebiliyorsun New York'ta mı yaşıyoruz Allah aşkına?
Ek olarak bu konuyu buraya açmak için size sormayacağım, MaxiGeyik başlık beğenmiyorsanız girmezsiniz olur biter.