• 25-01-2022, 16:41:03
    #37
    [QUOTE=handsomebro;1081814243]
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes herkesi susturur.Siz r10 da iki gün önce aldığım pastaya 20 tl zam gelmiş diye konu açın )))Devammmmmm
    Aferin ezikliği böyle gösterebilirsin. Nerden vurabilirim diye tüm konularımı gezmiş bunu bulabilmiş. Cehalet nelere kadir
  • 25-01-2022, 16:42:00
    #38
    iyisite.NET
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reis o zaman hiçbir şeyi eleştirmeyeceksiniz hükümetle ilgili. Yarın siz hükümete geldiğinizde de aynıları olacak siz de onları savunacaksınız.
    Ak parti belediyesideyken İBB'de her şeyi ama her şeyi eleştiriyordunuz şimdi CHP geçti diye beceriksizliklerini bile savunur hale geldiniz
    Ülkede insanlara kötü bir şey olsun diye dua eden bir muhalefet var ortada. Ayağınız taşa değse hükümeti eleştiriyorsunuz ama söz konusu CHP ise 3 maymunu oynuyorsunuz yada savunuyosunuz
    Ayrıca karyollarına mı İBB'ye mi ait girip bir araştır bakalım
    Eğer İBB'ye ait olmasaydı herkesten önce çıkar imamoğlu burası benim sorumluluğumda değil derdi. Ama Karayolları ve ulaştırma bakanlığı görev sahası olmamasına rağmen yolları açmaya devam ediyor sıkıntı yok devlet varolsun
    Ama insanlar orda cebelleşirken rakı balık masasında olan kameraları görünce apar topar AKOM'a gidip hemen video çeken birini savunmakta nasıl bir vizyon?

    Siz derken ? Sen hangi hakla beni bir sıfata koyabiliyorsun ?
    Partici bir konuşmamı yada yorumumu mu gördün ?
  • 25-01-2022, 16:43:03
    #39
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz derken ? Sen hangi hakla beni bir sıfata koyabiliyorsun ?
    Partici bir konuşmamı yada yorumumu mu gördün ?
    Hocam bunları da yemiyoruz artık. Siz kendinizi daha iyi bilirsiniz o yüzden tartışmaya gerek yok.
  • 25-01-2022, 16:43:07
    #40
    Üyeliği durduruldu
    [QUOTE=Gokenim;1081814348]
    handsomebro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aferin ezikliği böyle gösterebilirsin. Nerden vurabilirim diye tüm konularımı gezmiş bunu bulabilmiş. Cehalet nelere kadir
    bu hayatı boşuna yaşıyorsun
  • 25-01-2022, 16:43:50
    #41
    iyisite.NET
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunları da yemiyoruz artık. Siz kendinizi daha iyi bilirsiniz o yüzden tartışmaya gerek yok.
    İlk kez banlanmayı göze alabileceğim tiptesin ama yine bozmayacağım kendimi.
    Git ötede oyna.
  • 25-01-2022, 16:44:47
    #42
    Üyeliği durduruldu
    adam tam bağnaz siyasi görüşü eksi tradeleri hak ediyor.hakaret ve siyasi görüşe saygısızlıktan ceza alması gerekir.
  • 25-01-2022, 16:47:30
    #43
    Üyeliği durduruldu
    HalilBatuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam açık bir şekilde yanlışlar orada eğer ben araştırmıyorsam, eğer ben susuyorsam. Ben karşı tarafta değil gözümü kapatıp susan taraftayımdır. Araştırmayan, susan insan ile birleşmeyi denedik Sonuç cebimizdeki telefona kadar göz diktiler.
    Orda dur işte her insan bir değil şimdi ben senle aynı kafada değilim senin tarafını tutmuyorum diye veyahut cebindekini eleştiriyorum diye yada eleştirdikleri için seni medeni benide medeniyetsiz yapmaz, senin cebindeki telefonu konuşan adamlar bu ülkede yokluğun dibine kadar çektiler bırak telefonları ayaklarında ayakkabıları yoktu çoğunun ve şuan bu insanlara bolluk gibi geliyor şuanki durum, hayat pahalı evet malasef lakin tüm dünyada şuan durum böyle, ahaberi yada başka bir kanalı taraf tuttuğum da yok zaten, ben size burda halk tv yada tv kanallarının binlerce yalan haberini yapan videolar atarım. Vesselam millet olarak cahil yada değil ne olursa olsun kurtuluş savaşında birleştiğimiz birleşmemiz lazım acilen. Son olarak daha fazla tartışmak istemiyorum bende gözüm açık lakin karşı taraftanım 😊 hayırlı forumlar
  • 25-01-2022, 17:07:44
    #44
    eleştiri yapmak lazım herhangi bir haber kanalı izlemeyın İstanbul gerçekten berbat durumda
  • 25-01-2022, 17:26:33
    #45
    olaya birde gerçek tarafiyla bakalım servisde 18 kısı var soyle trafıge baktim arabalarda ozel sahsı bineklerde 1 kısı var bunlar toplu taşima veya servis kullansalar trafik rahatlardı beledıyede veya ulaştirma bakanlıgı yolları rahatça temizleyebılır kıtlenmiş bir trafigi nasil temizlensin bu kar yagişi ne belediyenin ne akp bir zafi degildir ben 2003 dede gordum bundan daha kotuydu trafik yok akp miş yok chp birakalım bu işleri burda tek suçlu devlet degil bizlerde suçluyuz binlerce kısı rahati için ozel aracıyla trafıga cıkıyor bu kış gununde

    dipnot: istanbulda yaşayan biri olarak belediye benım gordugum akp donemınden cok cok iyi çalısıyor topal ordek oldukları halde topal ördek olmasa daha iyi hizmetler verecegınden emınım insallah