HalilBatuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam açık bir şekilde yanlışlar orada eğer ben araştırmıyorsam, eğer ben susuyorsam. Ben karşı tarafta değil gözümü kapatıp susan taraftayımdır. Araştırmayan, susan insan ile birleşmeyi denedik Sonuç cebimizdeki telefona kadar göz diktiler.
Orda dur işte her insan bir değil şimdi ben senle aynı kafada değilim senin tarafını tutmuyorum diye veyahut cebindekini eleştiriyorum diye yada eleştirdikleri için seni medeni benide medeniyetsiz yapmaz, senin cebindeki telefonu konuşan adamlar bu ülkede yokluğun dibine kadar çektiler bırak telefonları ayaklarında ayakkabıları yoktu çoğunun ve şuan bu insanlara bolluk gibi geliyor şuanki durum, hayat pahalı evet malasef lakin tüm dünyada şuan durum böyle, ahaberi yada başka bir kanalı taraf tuttuğum da yok zaten, ben size burda halk tv yada tv kanallarının binlerce yalan haberini yapan videolar atarım. Vesselam millet olarak cahil yada değil ne olursa olsun kurtuluş savaşında birleştiğimiz birleşmemiz lazım acilen. Son olarak daha fazla tartışmak istemiyorum bende gözüm açık lakin karşı taraftanım 😊 hayırlı forumlar