Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reis o zaman hiçbir şeyi eleştirmeyeceksiniz hükümetle ilgili. Yarın siz hükümete geldiğinizde de aynıları olacak siz de onları savunacaksınız.
Ak parti belediyesideyken İBB'de her şeyi ama her şeyi eleştiriyordunuz şimdi CHP geçti diye beceriksizliklerini bile savunur hale geldiniz
Ülkede insanlara kötü bir şey olsun diye dua eden bir muhalefet var ortada. Ayağınız taşa değse hükümeti eleştiriyorsunuz ama söz konusu CHP ise 3 maymunu oynuyorsunuz yada savunuyosunuz
Ayrıca karyollarına mı İBB'ye mi ait girip bir araştır bakalım
Eğer İBB'ye ait olmasaydı herkesten önce çıkar imamoğlu burası benim sorumluluğumda değil derdi. Ama Karayolları ve ulaştırma bakanlığı görev sahası olmamasına rağmen yolları açmaya devam ediyor sıkıntı yok devlet varolsun
Ama insanlar orda cebelleşirken rakı balık masasında olan kameraları görünce apar topar AKOM'a gidip hemen video çeken birini savunmakta nasıl bir vizyon?

Siz derken ? Sen hangi hakla beni bir sıfata koyabiliyorsun ?
Partici bir konuşmamı yada yorumumu mu gördün ?