Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bunları da yemiyoruz artık. Siz kendinizi daha iyi bilirsiniz o yüzden tartışmaya gerek yok.
İlk kez banlanmayı göze alabileceğim tiptesin ama yine bozmayacağım kendimi.
Git ötede oyna.