olaya birde gerçek tarafiyla bakalım servisde 18 kısı var soyle trafıge baktim arabalarda ozel sahsı bineklerde 1 kısı var bunlar toplu taşima veya servis kullansalar trafik rahatlardı beledıyede veya ulaştirma bakanlıgı yolları rahatça temizleyebılır kıtlenmiş bir trafigi nasil temizlensin bu kar yagişi ne belediyenin ne akp bir zafi degildir ben 2003 dede gordum bundan daha kotuydu trafik yok akp miş yok chp birakalım bu işleri burda tek suçlu devlet degil bizlerde suçluyuz binlerce kısı rahati için ozel aracıyla trafıga cıkıyor bu kış gununde
dipnot: istanbulda yaşayan biri olarak belediye benım gordugum akp donemınden cok cok iyi çalısıyor topal ordek oldukları halde topal ördek olmasa daha iyi hizmetler verecegınden emınım insallah