• 13-01-2022, 17:46:17
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    bilin bakalım noldu
    Şehir dışından asla dönmedi..
  • 13-01-2022, 17:49:06
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    novastarix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Detaylı pm isteyip cevap vermemesi ayıp bir durum. En azından teşekkürler hocam alamayacağım veya başka birşey yazabilir. Milletin keyfine göre vakit ayırmıyoruz
    Bunda katılmıyorum hocam size, aynı durumu ben de yaşıyorum ama şöyle düşünün cevap verince %100 alacak değil. Detaylar konudaysa PM'ye de gerek yok, PM almak zorunda kalınca istiyorlar doğal olarak. Konuyu okuyorlarmış gibi düşünebilirsiniz, hayır yazınca bir kazancımız olmuyor sonuçta o zaman da o kadar PM attık almadı bile diye triplenebiliyoruz O yüzden en azından forum ortamında bunlara aldırmamaya alışmamız lazım. Birçok kişi öyle, döngü var sonuçta. Sevgiler.
  • 13-01-2022, 17:50:36
    #21
    tuuruls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunda katılmıyorum hocam size, aynı durumu ben de yaşıyorum ama şöyle düşünün cevap verince %100 alacak değil. Detaylar konudaysa PM'ye de gerek yok, PM almak zorunda kalınca istiyorlar doğal olarak. Konuyu okuyorlarmış gibi düşünebilirsiniz, hayır yazınca bir kazancımız olmuyor sonuçta o zaman da o kadar PM attık almadı bile diye triplenebiliyoruz O yüzden en azından forum ortamında bunlara aldırmamaya alışmamız lazım. Birçok kişi öyle, döngü var sonuçta. Sevgiler.
    Sevgiler.
  • 13-01-2022, 17:50:41
    #22
    Bi düşüneyim hocam dönüş yaparım
    1 yıl
    2 yıl
    3 yıl
    Dönüş bekleyen ben 🤣
    5 . Yıl sonunda şuan nakit yok teşekkürler hocam
  • 13-01-2022, 17:57:52
    #23
    Konuyu ortağıma sorup dönüyorum
  • 13-01-2022, 18:06:10
    #24
    Ödeme konusu hariç katılıyorum. Bu devirde artık güvenmek zor, kimin yılı yüksekse o sonra ödemeli. Ticaret sayısı bir noktada çok önemli değil. Adam 5 liraya kupon kodu satıp 100 puan kasıyor. O yüzden platformda bulunduğu süreye bakmak daha önemli.
  • 13-01-2022, 18:12:47
    #25
    En ufak ve alakasız şeyde;

    "Yarın savcılığa suç duyurusunda bulunacağım"
  • 13-01-2022, 18:20:02
    #26
    Kurumsal Üye
    Patronundan dönüş bekleyenleri de unutmamak gerek..

    Ertesi gün olur, patron hala toplantıdadır mesela. Bir de utanmadan '' aman hocam başka bir iş alma da bizim işi halledelim'' der hadsiz.
    Son derece sakin bir şekilde ''engellendiniz, beni rahatsız etmeyin bir daha'' derim o kadar.

    Asla bana gelen bir müşteri adayını ''dönüş yapmadınız'' diye rahatsız etmem. Ortalama 1 gün bekler sonra direkt engellerim.

    Size de aynısını tavsiye ediyorum.
  • 13-01-2022, 18:23:28
    #27
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avukatıma bilgi verdim.
    1 avukatsa iyi genelde o sözcük 'avukatlarıma' şeklinde geçiyor