Detaylı pm isteyip cevap vermemesi ayıp bir durum. En azından teşekkürler hocam alamayacağım veya başka birşey yazabilir. Milletin keyfine göre vakit ayırmıyoruz
Bunda katılmıyorum hocam size, aynı durumu ben de yaşıyorum ama şöyle düşünün cevap verince %100 alacak değil. Detaylar konudaysa PM'ye de gerek yok, PM almak zorunda kalınca istiyorlar doğal olarak. Konuyu okuyorlarmış gibi düşünebilirsiniz, hayır yazınca bir kazancımız olmuyor sonuçta o zaman da o kadar PM attık almadı bile diye triplenebiliyoruz

O yüzden en azından forum ortamında bunlara aldırmamaya alışmamız lazım. Birçok kişi öyle, döngü var sonuçta. Sevgiler.