Bunda katılmıyorum hocam size, aynı durumu ben de yaşıyorum ama şöyle düşünün cevap verince %100 alacak değil. Detaylar konudaysa PM'ye de gerek yok, PM almak zorunda kalınca istiyorlar doğal olarak. Konuyu okuyorlarmış gibi düşünebilirsiniz, hayır yazınca bir kazancımız olmuyor sonuçta o zaman da o kadar PM attık almadı bile diye triplenebiliyoruz

O yüzden en azından forum ortamında bunlara aldırmamaya alışmamız lazım. Birçok kişi öyle, döngü var sonuçta. Sevgiler.