Patronundan dönüş bekleyenleri de unutmamak gerek..
Ertesi gün olur, patron hala toplantıdadır mesela. Bir de utanmadan '' aman hocam başka bir iş alma da bizim işi halledelim'' der hadsiz.
Son derece sakin bir şekilde ''engellendiniz, beni rahatsız etmeyin bir daha'' derim o kadar.
Asla bana gelen bir müşteri adayını ''dönüş yapmadınız'' diye rahatsız etmem. Ortalama 1 gün bekler sonra direkt engellerim.
Size de aynısını tavsiye ediyorum.