• 07-01-2022, 15:50:40
    #1

    fiyat farkına bakın, soldaki trendyolun fiyatı sağdaki getirin fiyatı. 10tl koysan hadi neyse %100 koymak ne üstüne ?
    ayrıca dün 20 tlye sepete eklediğim bir başka pizza olan "Dr. Oetker Karışık Pizza" bugün 43.90 %140 zamlanmış 1 günde başka açabileceğim kategori aklıma gelmedi çok rezil bi durum
  • 07-01-2022, 15:51:26
    #2
    Getir market çok kötü, herşeyin fiyatı 2x neredeyse
  • 07-01-2022, 15:56:25
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kuponun yoksa Getir uygulamasına girmene bile gerek yok.
  • 07-01-2022, 15:56:30
    #4
    Trendyol marketlerden alıp getirmiyor mu? Getir kendisi stok tutuyor. Elbette fiyatını araştırıp uygun olanı almak kullanıcıya düşüyor.
  • 07-01-2022, 15:59:54
    #5
    getir asla kullanmadım kullanmayı da düşünmüyorum. Girişimcilik örneği güzel ancak asla desteklemediğim şekilde satış yapıyorlar. Umarım getir firması birer birer rakiplerinin hisselerini almaz. Eğer alırsa o zaman görürüz uygulamak istedikleri serbest piyasa modelini.
  • 07-01-2022, 16:01:47
    #6
    Platin üye
    getirden tek söylenebilecek şey bence ıvır zıvır onlar market fiyatlarına yakın oluyor genelde
  • 07-01-2022, 16:02:22
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Kupon olmadığı sürece getirden alışveriş yapmıyorum, keza getir yemek'de böyle, geçen orta boy pizza 120 liraydı
  • 07-01-2022, 16:02:31
    #8
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuponun yoksa Getir uygulamasına girmene bile gerek yok.
    Katılıyorum,bazen 35/30 veriyor ilk sipariş vs o şekilde 5-6₺ ye bir sürü şey alıyorum. Haricen getir çok pahalı. Kullanılmaz.
  • 07-01-2022, 16:03:27
    #9
    Getir N11 ile anlaşacagını söylemiştiler.