• 07-01-2022, 16:04:12
    #10
    Böyle bol bol kuponu nasıl dağıtıyorlar sanıyorsunuz Zenginden alıp fakire veriyorlar
  • 07-01-2022, 16:04:34
    #11
    Bence getir, banabi gibi kendi depolarını kullanan firmalara da el atılmalı.
    Nasıl olsa almak zorundalar diyip normal fiyatının kaç katı kitliyolar. Makul fiyat olsa neyse. Getirme parası da alıyorlar zaten 1'e 10 kazanmak ne fırsatçılar