getir asla kullanmadım kullanmayı da düşünmüyorum. Girişimcilik örneği güzel ancak asla desteklemediğim şekilde satış yapıyorlar. Umarım getir firması birer birer rakiplerinin hisselerini almaz. Eğer alırsa o zaman görürüz uygulamak istedikleri serbest piyasa modelini.