wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kuponun yoksa Getir uygulamasına girmene bile gerek yok.
Katılıyorum,bazen 35/30 veriyor ilk sipariş vs o şekilde 5-6₺ ye bir sürü şey alıyorum. Haricen getir çok pahalı. Kullanılmaz.