eline sağlık güzel yazı.
gülerek okudum,
Webmaster olup olmadigini merak ediyormusun?
148
●5.552
- 26-12-2006, 03:46:11Senın aşk sarhoşlugun gecmemıs sanırımsaho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-12-2006, 10:25:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.saho, ben sadece master'ın nerden geldiğini izah etmeye çalıştım çünkü 10 kişiden 9 una sorsak herkes master'ı senin ilk anlattığın biçimde anlatır...saho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öte yandan, sana şöyle bir örnek verebilirim;
3 kişilik bir bilmemne bürosundaki adamın kartvizitinde de bazen Müdür Yazar
ancak 1000 kişilik dokuma fabrikasının katvizitinde de müdür yazar...
Sence aynı şeyler mi? biri müdürcülük oynar, diğeri gerçek müdürdür
- 26-12-2006, 17:51:54Süper Ya Ellerine Sağlık
Defterler Site ŞAblonları İle Dolu .. 3-4 Ark. ım Var .. Okulda Zaman Geçmiyo .. Her Gün Site Kaç Tekil oldu Diye Meraklanıyorum ..
Ne Yani Ben Şimdi Webmaster Mıyım ?
- 26-12-2006, 21:21:53Misafirdostum onu bunu bosver gercek bir webmaster oldugunu nerden anlarsın biliyormusun?
sağ elinin bileğinin ust kısmı yani sag avcunun sol alt etli kısmı mause u surtmekten devamlı orası nasır olmussa bilki sen gercek bir webmaster veya bilgisayar manyagısın simdi cogunuz dediğim yere bakacak ama inanın ben bir webmasteri boyle anlarım
yazın cok hos
- 26-12-2006, 21:28:41Misafirhahahaleet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dovemaster butun eczanelerde
cidden baksana nasır olmusmu
yada lisans garip gibi ama webmaster lık bence daha ayrı bişi bunlardan oturup hiç bir editore ihtiyaç duymadan notepad de sitesini yazabilmektir bence vbullettin kullanmak ve ya wordpress kullanmak değildir...
