• 26-12-2006, 02:08:17
    #28
    eline sağlık güzel yazı.

    gülerek okudum,
  • 26-12-2006, 03:46:11
    #29
    saho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herşey tutuyo olabilir ama
    webmaster lık ile webgeliştiricilik - web sitesi sahibi olma- web admin lik falan
    farklı şeyler
    web -> internet falan fistan
    master -> o işte en üst seviyede olan web doktarasının üstü
    burada önlisans-lisans-lisansüstü-doktora-master diye sıralanıyo sanırsam heralde galiba
    webönlisans ı desek master yererine yada lisans garip gibi ama webmaster lık bence daha ayrı bişi bunlardan oturup hiç bir editore ihtiyaç duymadan notepad de sitesini yazabilmektir bence vbullettin kullanmak ve ya wordpress kullanmak değildir...
    + geri kalan yerler uyabiliyü
    Senın aşk sarhoşlugun gecmemıs sanırım
  • 26-12-2006, 07:33:49
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yasadiklarimi yazdim...escinseli cikaralim cunki bi tek bana uyuyor galiba
  • 26-12-2006, 10:25:41
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    saho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kendimi biliyorum , sadece kendini webmaster sananlar çok garibime gider bu sıfata layık olmadıklarını düşünürüm
    saho, ben sadece master'ın nerden geldiğini izah etmeye çalıştım çünkü 10 kişiden 9 una sorsak herkes master'ı senin ilk anlattığın biçimde anlatır...

    öte yandan, sana şöyle bir örnek verebilirim;

    3 kişilik bir bilmemne bürosundaki adamın kartvizitinde de bazen Müdür Yazar
    ancak 1000 kişilik dokuma fabrikasının katvizitinde de müdür yazar...

    Sence aynı şeyler mi? biri müdürcülük oynar, diğeri gerçek müdürdür
  • 26-12-2006, 11:07:33
    #32
    Üyeliği durduruldu
    neyse... mantıklı dediğin
    eşcinsel davasına gelince kızların yanına hiç gitmemenden kaynaklanıyo olabilir ara sıra abazalık yap merdiven altları bu olayı gerçekleştirmen için harkulade bir yerdir
  • 26-12-2006, 17:51:54
    #33
    Süper Ya Ellerine Sağlık Defterler Site ŞAblonları İle Dolu .. 3-4 Ark. ım Var .. Okulda Zaman Geçmiyo .. Her Gün Site Kaç Tekil oldu Diye Meraklanıyorum ..

    Ne Yani Ben Şimdi Webmaster Mıyım ?
  • 26-12-2006, 21:21:53
    #34
    Misafir
    dostum onu bunu bosver gercek bir webmaster oldugunu nerden anlarsın biliyormusun?


    sağ elinin bileğinin ust kısmı yani sag avcunun sol alt etli kısmı mause u surtmekten devamlı orası nasır olmussa bilki sen gercek bir webmaster veya bilgisayar manyagısın simdi cogunuz dediğim yere bakacak ama inanın ben bir webmasteri boyle anlarım

    yazın cok hos
  • 26-12-2006, 21:27:43
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Yok öyle birşey spiderbot. Metroseksüel webmaster eline bilimum kozmetik ürünleri ile bakım yapar
  • 26-12-2006, 21:28:41
    #36
    Misafir
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok öyle birşey spiderbot. Metroseksüel webmaster eline bilimum kozmetik ürünleri ile bakım yapar
    hahaha dovemaster butun eczanelerde cidden baksana nasır olmusmu