Webmaster olup olmadigini merak ediyormusun?
148
●5.552
- 27-12-2006, 15:09:30Yok ya ben webmaster değilim o zaman .. Ama yinede merak diyorum kaç kişinin eli mouse tutmaktan nasır olmuştur ?
- 27-12-2006, 16:17:58bak bunlarda doru.........saho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-12-2006, 16:20:00Bide yatınca tüm vücudum ağrıyor.Belim kolum bacağımsaho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-12-2006, 17:21:17Üyeliği durduruldubu yazı webmasterleri eziyooo

bi insan hem webmaster olup hem de entellüektüel mi ne işte onda olamaz mı
