• 25-12-2006, 11:18:54
    #19
    Üyeliği durduruldu
    herşey tutuyo olabilir ama
    webmaster lık ile webgeliştiricilik - web sitesi sahibi olma- web admin lik falan
    farklı şeyler
    web -> internet falan fistan
    master -> o işte en üst seviyede olan web doktarasının üstü

    burada önlisans-lisans-lisansüstü-doktora-master diye sıralanıyo sanırsam heralde galiba
    webönlisans ı desek master yererine yada lisans garip gibi ama webmaster lık bence daha ayrı bişi bunlardan oturup hiç bir editore ihtiyaç duymadan notepad de sitesini yazabilmektir bence vbullettin kullanmak ve ya wordpress kullanmak değildir...
    + geri kalan yerler uyabiliyü
  • 25-12-2006, 12:06:05
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    saho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç bir editore ihtiyaç duymadan notepad de sitesini yazabilmektir bence vbullettin kullanmak ve ya wordpress kullanmak değildir...
    + geri kalan yerler uyabiliyü

    webmaster : web yöneticisi demektir. illa sıfırdan siteni yazabilmek demek değildir. master sıfatı ingilizcede aslen efendi yerine kullanılır, ancak yaygın bir biçimde kullanılarak manage kavramını da içinde taşımaya başlamıştır.

    webcoder: web kodlaması yazan herif demektir.

    web designer: web tasarımı yapan insan evladıdır


    özetin özeti: herkes webmaster olabilir ama herkes coder ve designer olamaz...
    kavramları düzgün bilin
  • 25-12-2006, 13:34:27
    #21
    drstranger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    webmaster : web yöneticisi demektir. illa sıfırdan siteni yazabilmek demek değildir. master sıfatı ingilizcede aslen efendi yerine kullanılır, ancak yaygın bir biçimde kullanılarak manage kavramını da içinde taşımaya başlamıştır.

    webcoder: web kodlaması yazan herif demektir.

    web designer: web tasarımı yapan insan evladıdır


    özetin özeti: herkes webmaster olabilir ama herkes coder ve designer olamaz...
    kavramları düzgün bilin
    olaya akademik bir bakış..
  • 25-12-2006, 13:38:35
    #22
    Üyeliği durduruldu
    drstranger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    webmaster : web yöneticisi demektir. illa sıfırdan siteni yazabilmek demek değildir. master sıfatı ingilizcede aslen efendi yerine kullanılır, ancak yaygın bir biçimde kullanılarak manage kavramını da içinde taşımaya başlamıştır.

    webcoder: web kodlaması yazan herif demektir.

    web designer: web tasarımı yapan insan evladıdır


    özetin özeti: herkes webmaster olabilir ama herkes coder ve designer olamaz...
    kavramları düzgün bilin

    özetin özeti: herkes webmaster olabilir ama herkes coder ve designer olamaz...


    doru söze ne denir
  • 25-12-2006, 16:53:05
    #23
    yazanın eline sağlık güzel bi makale kendimi gördüm valla...
  • 25-12-2006, 16:58:55
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Süper bazı yerleri uyuyor bana ama aşırı asosyal değilim demek ki
    Eskiden hep bişiler çiziodum deftere artık sadece düşünüom
  • 25-12-2006, 21:24:24
    #25
    Üyeliği durduruldu
    ben yokken arkamdan birileri konuşmuş, webmaster diyodunuz ya hah işte o benim
  • 25-12-2006, 22:01:43
    #26
    Üyeliği durduruldu
    drstranger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    webmaster : web yöneticisi demektir. illa sıfırdan siteni yazabilmek demek değildir. master sıfatı ingilizcede aslen efendi yerine kullanılır, ancak yaygın bir biçimde kullanılarak manage kavramını da içinde taşımaya başlamıştır.

    webcoder: web kodlaması yazan herif demektir.

    web designer: web tasarımı yapan insan evladıdır


    özetin özeti: herkes webmaster olabilir ama herkes coder ve designer olamaz...
    kavramları düzgün bilin
    mesala bana göre ben bir webmaster ım ama sen değilsin
    dediklerinde pek umurumda değil aslında
    biraz açıklayam dedim neyse gerenk yok webmaster ayrı web sitesi yönetmek ayrı bir olay bence mesala web coder diye bişi diyebilirsin
    c masaüstü ama php ile paralel bişi web+masaüstümü olacka oldukça saçma bişiler koncak neyse sidik yarıştırmak gibi niyetim yok,
    ben kendimi biliyorum , sadece kendini webmaster sananlar çok garibime gider bu sıfata layık olmadıklarını düşünürüm
    site şuan kapalı ama sql i attım 2 dk onurun yazdığı bir yazı vardı ....

     Yazar :  AslanOnur 				 Sözcük Adi : Kendini Webmaster  Sanmak	 				Sözcük Açıklaması : Çok basittir Nuke kurulur ve webmaster olunur.Çok basit değil mi ? Bu işe yıllarını veren senin kurduğun şeyi  kodlayacak duruma gelmiş adamla aynı ünvan taşınır. Anne ben Webmaster oldum evi açılsa başvurular 1.000.000 kişiye yakın olur. 
    
    Hazır bir scripti en az 3 makale okuyarak kuran kişide webmaster olursa halimiz harap.   			 			 				
    			 				 					Yazarin Yorumu : 
    Psikolog önerilir bu tür durumlar için
    http://www.phptrcms.com/sozluk/goster.php?action=view&id=4&from=action=search|by= K

    nuke yerine bulletin xoops vs.vs. koyabilirsiniz
  • 26-12-2006, 02:02:48
    #27
    Üyeliği durduruldu
    çok güzeldi hoşuma gitti eline sağlık ; )