• 27-12-2006, 22:59:22
    #46
    valla iyi olmuş. Güzel anlatım...
  • 28-12-2006, 10:06:32
    #47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    el kol agrimasi bendede var fakat onu yazmadim knight oyunlarindada o agrima oluyor .knight oynayanlar webmaster mi?
  • 04-01-2007, 11:39:31
    #48
    Üyeliği durduruldu
    knight ta değil ; cute ftp + note pad + zend platform + fireworks +firefox
    bunlar ile geçen zaman ve fare kıpraştırma seanslarında kolları oturduğun yerden klavye fare ye uzatırken kol ağrıyor knight ta değil
  • 04-01-2007, 17:53:26
    #49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eline sağlık
  • 09-01-2007, 08:41:58
    #50
    Güzel bir yazı olmuş..

    ama etkenlerin bir çoğu bilgisayar başında zaman geçiren insanların çoğuna uyacaktır..

    aynen bana uyduğu gibi ..Bir webmaster değilim ama değindiğin özelliklerin %90 ını taşıyorum..

    Webmaster design yapandır .Bu budur

    Ben de Bir Hosting Sağlayıcı(bir çok işim var internetde ama işim budur)çoğu zamanımı pc başında geçirmekteyim.

    Aralıksız 37 Saat destek verdiğimi bilirim

    mesela şu yazıyı yazdığım anda 24 saatden fazla bir süredir ayakta olduğumu belirtmek isterim

    Her neyse ,Mouse ve klavye kullanırken Sağ elinizin masaya değen kısmında birşeyler olacaktır ..

    bende var ..2 sene önce artık öyle aşırı olmuşduki krem sürmez isem ağrı yapıyordu
  • 12-01-2007, 10:04:06
    #51
    basketbol bandi aldim kreme gerek yok
  • 05-02-2007, 21:45:26
    #52
    ve popunuz teflon tencerenin altına döndüyse
  • 05-02-2007, 22:02:55
    #53
    ben mouse kullanırken eldiven kullanıyorum nasır tutmuyor :P yazın ne yapıyorsun diyeni boğazlarım
  • 05-02-2007, 22:16:50
    #54
    Üyeliği durduruldu
    hepsi olmasa bile uyan var
    güzel yazı