ben kendimi biliyorum , sadece kendini webmaster sananlar çok garibime gider bu sıfata layık olmadıklarını düşünürüm
saho, ben sadece master'ın nerden geldiğini izah etmeye çalıştım çünkü 10 kişiden 9 una sorsak herkes master'ı senin ilk anlattığın biçimde anlatır...
öte yandan, sana şöyle bir örnek verebilirim;
3 kişilik bir bilmemne bürosundaki adamın kartvizitinde de bazen Müdür Yazar
ancak 1000 kişilik dokuma fabrikasının katvizitinde de müdür yazar...
Sence aynı şeyler mi? biri müdürcülük oynar, diğeri gerçek müdürdür