saat geldi ama e-okul açılmıyo :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
saat geldi ama e-okul açılmıyo :D
5
●
170
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
saat geldi ama e-okul açılmıyo :D
21-01-2009, 19:24:40
#1
LineDizayn
arkadaşlar sitelerime gelen hitlerin anahtar gelimelerine bakıyordum..E-okul ile ilgili bir yazım vardı ve bu yazıya hangi anahtar kelimeyle gelmişler bakın
saat geldi ama e-okul açılmıyo
21-01-2009, 19:45:39
#2
atary
bir çocuğa versen daha iyi site yapar bence sabah erkenden bak 5te filan çünkü anca ozaman açılıyor...
21-01-2009, 20:51:07
#3
LineDizayn
atary adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bir çocuğa versen daha iyi site yapar bence sabah erkenden bak 5te filan çünkü anca ozaman açılıyor...
sen ne diyorsun kardeşim
kafan mı güzel??
Ben sitenin açılmamasından yakınmıyorum
22-01-2009, 11:10:51
#4
psycho
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
LineDizayn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sen ne diyorsun kardeşim
kafan mı güzel??
Ben sitenin açılmamasından yakınmıyorum
Site açilinca napicaksin sormasi ayiptir?
22-01-2009, 11:27:27
#5
JivaL
Üyeliği durduruldu
bazen çok acayip aramalar geliyor harbiden de
22-01-2009, 17:13:05
#6
atary
LineDizayn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sen ne diyorsun kardeşim
kafan mı güzel??
Ben sitenin açılmamasından yakınmıyorum
Sitedeki Yazıdan Ve Açılmamasından Bahsediyorum kardeşim 5te baktı açıldı onu demek istedim..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler