Konu
saat geldi ama e-okul açılmıyo :D
22-01-2009, 17:13:05
#6
atary
LineDizayn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sen ne diyorsun kardeşim
kafan mı güzel??
Ben sitenin açılmamasından yakınmıyorum
Sitedeki Yazıdan Ve Açılmamasından Bahsediyorum kardeşim 5te baktı açıldı onu demek istedim..