LineDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen ne diyorsun kardeşimkafan mı güzel??
Ben sitenin açılmamasından yakınmıyorum
Sitedeki Yazıdan Ve Açılmamasından Bahsediyorum kardeşim 5te baktı açıldı onu demek istedim..