Konu
saat geldi ama e-okul açılmıyo :D
22-01-2009, 11:10:51
#4
psycho
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
LineDizayn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sen ne diyorsun kardeşim
kafan mı güzel??
Ben sitenin açılmamasından yakınmıyorum
Site açilinca napicaksin sormasi ayiptir?