atary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir çocuğa versen daha iyi site yapar bence sabah erkenden bak 5te filan çünkü anca ozaman açılıyor...
sen ne diyorsun kardeşimkafan mı güzel??
Ben sitenin açılmamasından yakınmıyorum