Konu
saat geldi ama e-okul açılmıyo :D
21-01-2009, 20:51:07
#3
LineDizayn
atary adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bir çocuğa versen daha iyi site yapar bence sabah erkenden bak 5te filan çünkü anca ozaman açılıyor...
sen ne diyorsun kardeşim
kafan mı güzel??
Ben sitenin açılmamasından yakınmıyorum