Valla günde 10 yazan kişiden 8 i ya ortağına/ortkalarına soruyor yada toplantılar yapıyorlar. bana döneceğini söyleyenlere 3 gün sonra tekrar durumu soruyorum cevaplayanlara sözüm yok. cevaplayanlara
" Olumlu veya önüş yapma nezaketinde bulunmadığınız için teklifim geçerliliğini yitirmiş olup x tl verdiğim teklif 2x tl olmuştur yazıyorum..." haa lazımsa ozaman kendisi düşünsün
Sene 2021: "Ortağıma sorup döneceğim."
19
●537
- 08-10-2021, 14:46:29
- 08-10-2021, 14:47:17Bir çok kez yaşadığım bir durumdur. Bir de nedense hep bi ortak yazılımdan anlamayan olur diğeri de mükemmel anlayan taraf olur.
- 08-10-2021, 14:53:28Bişeyi almak isteyen gerçekten alır hocam boşuna insanlara dil dökmeyin
Yani iş paraya gelince tatlı dil yılanı deliğinden çıkarmaz
- 08-10-2021, 15:02:29Bunlar komik bahaneler de olsa, böyle bir zaman da iş yaptırırken iki kez düşünmek zorunda kalıyor insan, iş almak ta elbette çok zor. 100 kişiye teklif atarsınız 1 tanesi size olumlu döner, karşı tarafı da anlamalısınız bence. Her teklif verdiğiniz kişi olumlu dönecek diye bişey yok. Teklif yasa görüşmeden sonra tekrar düşünmek için türlü bahaneler yada teklifin fiyatı yüksek de olsa tekrar düşünmek için bu tarz söylemler oluyor olacak olmaya da devam edecek. Bu duruma çok takılmamak lazım zor zamanlar iş yapmak kolay değil.
- 09-10-2021, 00:56:21

Yani iş paraya gelince tatlı dil yılanı deliğinden çıkarmaz