Bunlar komik bahaneler de olsa, böyle bir zaman da iş yaptırırken iki kez düşünmek zorunda kalıyor insan, iş almak ta elbette çok zor. 100 kişiye teklif atarsınız 1 tanesi size olumlu döner, karşı tarafı da anlamalısınız bence. Her teklif verdiğiniz kişi olumlu dönecek diye bişey yok. Teklif yasa görüşmeden sonra tekrar düşünmek için türlü bahaneler yada teklifin fiyatı yüksek de olsa tekrar düşünmek için bu tarz söylemler oluyor olacak olmaya da devam edecek. Bu duruma çok takılmamak lazım zor zamanlar iş yapmak kolay değil.