Valla günde 10 yazan kişiden 8 i ya ortağına/ortkalarına soruyor yada toplantılar yapıyorlar. bana döneceğini söyleyenlere 3 gün sonra tekrar durumu soruyorum cevaplayanlara sözüm yok. cevaplayanlara
" Olumlu veya önüş yapma nezaketinde bulunmadığınız için teklifim geçerliliğini yitirmiş olup x tl verdiğim teklif 2x tl olmuştur yazıyorum..." haa lazımsa ozaman kendisi düşünsün