
Başlıktan anlayanlar beğendi bile.
Geçenlerde yine yaşayınca konu açayım dedim.
Sene 2021, 15 senedir falan R10 aracılığı ile hizmet veriyorum.
Geçenlerde yine bir ön görüşme sonrası fiyat verildikten sonra "Ortağımla görüşüp döneceğim." şeklinde bir yanıt aldım.
Şöyle bir geriye baktığımda yaklaşık 100 kişi, fiyatı duyunca bu tepkiyi vermiştir diye düşünüyorum.
100 kişinin de 99'unun geri dönmediğini düşünürsek, sizce de bu bahane eskimedi mi

Bence bir ürünün veya hizmetin fiyatı pahalı geldiğinde, "benim standartlarıma göre yüksek bir fiyat" demek bu kadar zor olmamalı.
(Hayali) ortaklarınızı lütfen rahat bırakın. Hizmeti almadan teşekkür edin.
Ortaklara selam, çalışmaya devam.
İyi çalışmalar dilerim.