• 08-10-2021, 14:41:04
    #1
    Selamlar

    Başlıktan anlayanlar beğendi bile.

    Geçenlerde yine yaşayınca konu açayım dedim.

    Sene 2021, 15 senedir falan R10 aracılığı ile hizmet veriyorum.

    Geçenlerde yine bir ön görüşme sonrası fiyat verildikten sonra "Ortağımla görüşüp döneceğim." şeklinde bir yanıt aldım.

    Şöyle bir geriye baktığımda yaklaşık 100 kişi, fiyatı duyunca bu tepkiyi vermiştir diye düşünüyorum.

    100 kişinin de 99'unun geri dönmediğini düşünürsek, sizce de bu bahane eskimedi mi

    Bence bir ürünün veya hizmetin fiyatı pahalı geldiğinde, "benim standartlarıma göre yüksek bir fiyat" demek bu kadar zor olmamalı.

    (Hayali) ortaklarınızı lütfen rahat bırakın. Hizmeti almadan teşekkür edin.

    Ortaklara selam, çalışmaya devam.

    İyi çalışmalar dilerim.
  • 08-10-2021, 14:42:12
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kesinlikle katılıyorum, bu şu demek yani dönmeyeceğim işime gelmedi bu fiyat demek kısaca
  • 08-10-2021, 14:42:43
    #3
    hayali ortaklar sanarsın holding yönetiyor
  • 08-10-2021, 14:42:45
    #4
    Ortak yine iyi.
    Yönetim kurulunda görüşüp döneceğiz diyen bile var..
  • 08-10-2021, 14:44:31
    #5
    Konuya fiyat yazıldığı halde gelip detaylı sorular sorulur, sonra da ortağımla görüşeceğim denir hiç sekmez bu durum
  • 08-10-2021, 14:45:09
    #6
    Kaliteyi ucuza arayan "ortağa soran" kitle kaybetmeye mahkumdur. Sen kaliteli iş yapıyorsan, aldığın kaliteli işe vereceğin parayı da önemsememen gerekir.
  • 08-10-2021, 14:45:27
    #7
    Grafik tasarım konusunda, portföy isteyip dönmeyen mi dersin, değerlendirip döneceğiz diyen mi dersin, 1 tane olumlu olumsuz dönen görmedim. Argo kelime kullanmak yasak olmasa çok tabir var da işte...
  • 08-10-2021, 14:45:57
    #8
    Tİcaret hayatında henüz tecrübesizken olumsuz cevaplar vermeye çekinebiliyor insan. Bende henüz yolun başındayken bu tarz bahanelere sığındığımı hatırlıyorum ve eminim ki bir çok kişi hak verecektir.
    Tabii ki bunu gün yüzüne çıkartarak farkındalığı oluşturmanız oldukça güzel. Genç arkadaşlarımıza ufakta olsa bir kılavuz niteliğinde olacaktır.
  • 08-10-2021, 14:46:05
    #9
    ❤YouTube | YapayYazılımcı
    Hayatın heryerinde yokmu bu hocam?

    İş görüşmesinde
    Biz sizi arayacagız,

    Alışverişte
    Birazdan tekrar uğrayacagım vs vs..