Tİcaret hayatında henüz tecrübesizken olumsuz cevaplar vermeye çekinebiliyor insan. Bende henüz yolun başındayken bu tarz bahanelere sığındığımı hatırlıyorum ve eminim ki bir çok kişi hak verecektir.
Tabii ki bunu gün yüzüne çıkartarak farkındalığı oluşturmanız oldukça güzel. Genç arkadaşlarımıza ufakta olsa bir kılavuz niteliğinde olacaktır.