• 24-09-2021, 11:23:57
    #1
    Kurtköy Yenişehir taraflarında ev bakıyorum bu ara ama bu kiralar nereye gidiyor böyle? Sahibinden de arama kaydı yapmıştım, bildirim geldi yeni ilanlar var diye de girip bakayım dedim, bu şekilde

  • 24-09-2021, 11:24:43
    #2
    Fırsatcilar , işte reis
  • 24-09-2021, 11:26:35
    #3
    dikmenofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fırsatcilar , işte reis
    Hocam ne bileyim. Kurtköy yahu. Pendik'te doğdum büyüdüm. Çocukluk zamanımda bu evlerin olduğu yerler çöplüktü. Kimse yüzüne bakmazdı ki babamla arsa bakmaya gittiğimizi hatırlıyorum. Annem "dağın başında ne işim var, parayı gömeceksin oraya" demişti ve kaldı. Çok ileri görüşlü kadındır annem
  • 24-09-2021, 11:29:46
    #4
    Reveloper
  • 24-09-2021, 11:30:41
    #5
    Zeytinburnun da 2+1 dairemiz var 100 mt2, 6 senedir aynı kiracımız oturuyor, kadının kocası kanser oğlu da, *t kopuk diyebilirim.
    Senelerdir 750 TL oturuyor metroya metrobüse yürüyerek 15 dakika mesafede.
    İnsanların ağızı var konuşuyor yeni yapılan bizim eve yakın evlere mütahitler 2.200'den aşağı istemiyormuş, sen orada dedikodu yap yap yap kiracımız 750 TL ye oturuyor diye mütahitler bizlere laf söylüyor XD
    Kadının derdini söylüyoruz kanser kocası var evi tek başına geçindirmeye çalışıyor, mütahitin bizlere sözleri herkesin derdi var.
    Daha fazla konuşmak istemiyorum..
  • 24-09-2021, 11:32:18
    #6
    Tercih edilmeler azalacak insanlarda para yok, seve seve hepsi fiyatları tekrar düşürecektir.
  • 24-09-2021, 11:32:29
    #7
    Hocam zamlar almış başını gidiyor. Dolayısıyla herkes zam yapmak zorunda kalıyor. Asgari ücretliye zam istendiğinde ortalık güllük, gülistanlık. Her şey zamsız. Ev kiralarına, vergilere, faturalara, ev fiyatlarına vb. konulara gelindiğinde her şey zamlı.
    Anlayacağınız herkes kendince durumu değerlendiriyor. Yazıklar olsun. Ne diyim...
  • 24-09-2021, 11:32:57
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Faizin %18, hissedilen enflasyonun %40 olduğu ülkede bu kira artışları gayet normal.

    Hayat artık sadece kiracılara zor değil, ev sahiplerine de zor. Ekonomimiz çok iyi ama dimi....

    Süt ürünlerine %50 oranında, yağlara %60 seviyelerinde zam var bu ülkede farkında mısınız?
  • 24-09-2021, 11:33:12
    #9
    Sick16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zeytinburnun da 2+1 dairemiz var 100 mt2, 6 senedir aynı kiracımız oturuyor, kadının kocası kanser oğlu da, *t kopuk diyebilirim.
    Senelerdir 750 TL oturuyor metroya metrobüse yürüyerek 15 dakika mesafede.
    İnsanların ağızı var konuşuyor yeni yapılan bizim eve yakın evlere mütahitler 2.200'den aşağı istemiyormuş, sen orada dedikodu yap yap yap kiracımız 750 TL ye oturuyor diye mütahitler bizlere laf söylüyor XD
    Kadının derdini söylüyoruz kanser kocası var evi tek başına geçindirmeye çalışıyor, mütahitin bizlere sözleri herkesin derdi var.
    Daha fazla konuşmak istemiyorum..
    Az önce twitterda gördüm bunun benzerini. Evini öğretmene kiraya vermiş biri. Ama muhite göre düşük bir tutara. Adam da "o da bizim kızımız gibi" diyormuş. Komşular baskı yapıyormuş kiraları düşürüyorsun diye.