Sick16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zeytinburnun da 2+1 dairemiz var 100 mt2, 6 senedir aynı kiracımız oturuyor, kadının kocası kanser oğlu da, *t kopuk diyebilirim.
Senelerdir 750 TL oturuyor metroya metrobüse yürüyerek 15 dakika mesafede.
İnsanların ağızı var konuşuyor yeni yapılan bizim eve yakın evlere mütahitler 2.200'den aşağı istemiyormuş, sen orada dedikodu yap yap yap kiracımız 750 TL ye oturuyor diye mütahitler bizlere laf söylüyor XD
Kadının derdini söylüyoruz kanser kocası var evi tek başına geçindirmeye çalışıyor, mütahitin bizlere sözleri herkesin derdi var.
Daha fazla konuşmak istemiyorum..
Az önce twitterda gördüm bunun benzerini. Evini öğretmene kiraya vermiş biri. Ama muhite göre düşük bir tutara. Adam da "o da bizim kızımız gibi" diyormuş. Komşular baskı yapıyormuş kiraları düşürüyorsun diye.