Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Faizin %18, hissedilen enflasyonun %40 olduğu ülkede bu kira artışları gayet normal.
Hayat artık sadece kiracılara zor değil, ev sahiplerine de zor. Ekonomimiz çok iyi ama dimi....
Süt ürünlerine %50 oranında, yağlara %60 seviyelerinde zam var bu ülkede farkında mısınız?