Faizin %18, hissedilen enflasyonun %40 olduğu ülkede bu kira artışları gayet normal.

Hayat artık sadece kiracılara zor değil, ev sahiplerine de zor. Ekonomimiz çok iyi ama dimi....

Süt ürünlerine %50 oranında, yağlara %60 seviyelerinde zam var bu ülkede farkında mısınız?