Hocam ne bileyim. Kurtköy yahu. Pendik'te doğdum büyüdüm. Çocukluk zamanımda bu evlerin olduğu yerler çöplüktü. Kimse yüzüne bakmazdı ki babamla arsa bakmaya gittiğimizi hatırlıyorum. Annem "dağın başında ne işim var, parayı gömeceksin oraya" demişti ve kaldı. Çok ileri görüşlü kadındır annem