Hocam zamlar almış başını gidiyor. Dolayısıyla herkes zam yapmak zorunda kalıyor. Asgari ücretliye zam istendiğinde ortalık güllük, gülistanlık. Her şey zamsız. Ev kiralarına, vergilere, faturalara, ev fiyatlarına vb. konulara gelindiğinde her şey zamlı.
Anlayacağınız herkes kendince durumu değerlendiriyor. Yazıklar olsun. Ne diyim...